De drinkfles als rage

De drinkfles is meer dan een alledaags item – het is eerder de nieuwe it-bag. Een paar jaar geleden waren er een paar leveranciers minder die een klein aantal flessen aanboden. Tegenwoordig zijn er flessen van plastic, glas of roestvrij staal, met sluitingen om te duwen, flappen of schroeven in alle kleuren en vormen. En dat is maar goed ook, want deze trend voorkomt onnodige rommel uit drinkpakjes en dergelijke. Bovendien kan het overal met kraanwater worden gevuld en kunnen dure frisdranken uit de kiosk achterwege blijven – perfect voor de zomer!

Hoe is deze trend ontstaan?

De trend begon met de Emil-fles waar Agnes Ziegleder-Weiß meer dan 25 jaar geleden aan sleutelde vanwege de hoeveelheid afval op de basisschool van haar kinderen. Ze nam een ​​glazen fles en bedekte die met een isolerende laag en een stoffen hoes. Het werd zo goed ontvangen door de ouders dat ze de flessen al snel aan het publiek verkocht. De Emil-fles is niet langer de enige op de markt, maar het leidde voor het eerst tot twijfels over plastic afval.

De drinkfles als reclamemedium

Dankzij deze trend zijn drinkflessen ook een ideaal promotieartikel. Ze zijn een constante metgezel en zorgen ervoor dat de reclameboodschap altijd aanwezig is. En niet alleen bij uw klanten zelf, maar ook waar ze ook naartoe worden gebracht: tijdens het sporten, op het werk, in het park of tijdens een wandeling door de stad. Kies voor een vacuümfles, een milieuvriendelijke en recyclebare plastic fles, een fles met infuser of een fles met ingebouwde luidspreker.

Ook heel trendy: Fruit Infused Water

Sommige flessen hebben een extra filterinzet voor de vruchten van het geïnfuseerde water. Het smakelijke water kan ook met elke andere fles worden gemaakt. Snijd eenvoudig je favoriete fruit en kruiden in stukjes en voeg ze toe aan het koude water. Onze tip: voeg citroen, komkommer en munt toe aan het water – het smaakt verfrissend en is gezond!

Een ideale combinatie als relatiegeschenk, met een product dat vaker door uw klanten gebruikt kan worden, en waarbij uw naam steeds weer zichtbaar wordt.

Scroll naar boven